Tuju Residence & Retail

KEHARMONIAN GENERASI DALAM SATU KOMUNITI

Tuju Residence & Retail  | Salam.. Distinctive World Sdn Bhd memperkenalkan TuJu Residences & Retail di KL Duta North, sebuah projek pembangunan kediaman bercampur yang menakrifkan semula kehidupan bandar di Kuala Lumpur.

Dengan ilham daripada siri karya abstrak kontemporari Composition oleh Piet Mondrian pada 1930-an, TuJu Residences menampilkan reka bentuk seni bina yang unik dan penuh karakter. Kombinasi seni dan kejuruteraan ini menjadikan TuJu Residences sebagai mercu tanda yang memukau dan inovatif.

Nikmati ketenangan dengan pemandangan panoramik dari kawasan teras atap TuJu Residences.

Ada dua block setinggi 41 tingkat ini juga terdiri daripada unit komersial dan kediaman yang kelihatan modular dan berbeza. Meskipun begitu, ia dirancang dengan teliti untuk memenuhi keperluan pelbagai golongan keluarga moden dan mewujudkan komuniti berbilang generasi yang dinamik serta berwarna-warni.

TuJu, yang bererti 'arah' dalam bahasa Melayu, mengukir ruang yang tidak hanya berfungsi tetapi juga memberi makna, memupuk komuniti berbilang generasi yang saling memberi sokongan dan perhatian.

TuJu Residences, dengan GDV RM750 juta, dibina di atas tanah seluas 4.52 ekar. Projek ini meliputi 932 unit kediaman dan 38 unit kedai dalam dua blok, dengan Blok B dilancarkan pada Mac 2024 dan Blok A pada suku keempat 2024.

Sebagai projek pertama oleh syarikat usaha sama antara Distinctive Capital Sdn Bhd dan Eccaz Sdn Bhd, TuJu Residences memanfaatkan gabungan pengalaman lebih satu abad dalam pembangunan hartanah. Inisiatif mesra alam termasuk landskap hijau, saluran pengudaraan silang, kawasan tadahan air, dan teknologi solar canggih memastikan ruang yang elegan dan berdaya tahan.


antara fasilities yang ada kat sini ialah gym dan kolam renang


Ini tempat terbaik untuk lepak bersama keluarga pada hujung minggu atau petang, sambil menikmati pemandangan KL yang memukau.


Nikmati masa santai di floating lounge TuJu Residences, tempat ideal untuk berehat dengan tenang.


yang bestnya ada tempat kita bercamping dan tempat bersantai yang jenis tertutup

TuJu Residences menawarkan lebih daripada 50 jenis kemudahan yang memfokuskan keselamatan dan keselesaan, sesuai untuk keluarga dengan anak-anak dan warga emas. Kemudahan ini terletak di tiga aras berbeza, termasuk kolam renang infinity 50m, bilik permainan, ruang makan terbuka, ruang teater, ruang komputer, dan ruang bacaan. Blok Annexe pula menambah kemudahan seperti tingkat senaman, gelanggang bola keranjang, gelanggang badminton, dan dewan serba guna untuk majlis sambutan istimewa.

Terletak di Jalan Kuching, TuJu Residences menawarkan ketersambungan yang sangat baik ke kawasan utama di Lembah Klang, dengan perkhidmatan bas percuma yang memudahkan akses ke Publika Shopping Gallery, MRT Titiwangsa, dan MITEC.


Tuju Residence dan kawasan sekitar. Juga ada lebuhraya yang boleh access ke Tuju Residence

Pembangunan ini menyediakan akses mudah melalui rangkaian lebuh raya utama termasuk Lebuhraya Duta-Ulu Klang (DUKE), Lebuhraya SPRINT, Penchala Link, Kerinchi Link, Lebuhraya Baru Lembah Klang (NKVE), dan Lebuhraya Damansara-Puchong (LDP). Ketersambungan yang cemerlang ini memudahkan penghuni TuJu Residences untuk bergerak dengan lancar antara urusan kerja, aktiviti membeli-belah, dan masa bersantai. Dengan lokasi yang strategik, penghuni dapat menikmati keselesaan akses tanpa kesulitan, menjadikan kehidupan seharian lebih mudah dan menyenangkan.

TuJu Residences menawarkan pelbagai pilihan dengan 10 reka bentuk unik, dari satu hingga empat bilik tidur, dengan keluasan 710 hingga 1,442 kaki persegi dan harga bermula dari RM440,000. Di showroom ini, anda boleh melihat beberapa jenis unit yang sesuai untuk keperluan anda. Selain itu, projek ini menyokong gaya hidup mampan dengan menyediakan tempat letak kereta mesra EV dan pilihan untuk memasang pengecas kotak dinding EV, tertakluk kepada syarat dan kelulusan.

Unit 1 (1270sf(118m2) : 3R 1S 2B

Ruang Tamu

Dapur

Ruang  Study / Work


Master Room


Second Room

Third Room

Sekiranya anda berminat untuk membeli kediaman ini, boleh tekan link webiste di  bawah untuk info lanjut. Terima kasih. Salam

https://tujuresidences.com.my/


0 comments